Söndag

VÄLDIGT länge sen ja la in ett inlägg men aja:) i fredas va de kulturdag i skolan och vi skulle typ åka till nåt ställe i olika grupper och så skulle man rita en täckning som va typiskt för de stället. och i min grupp var det verkligen INGEN jag kände.. så frågade jag om ja fick byta men de fikc jag inte men sen n'r vis tog på skolgården så pratade jag medläraren i min grupp och nellies lärare som va vikarie för den andra läraren som va hgod tandläkaren så fick jag byta en nellies lärare som vo kallat pedofilpeter sen trean va lite snurrit idag så ingen hade penna med sig så vi tog bara en bild på vår grupp och softade vid stadshuset hela dan.. sen när vi skulle gå tillbaka( vår skola ligger på södermaln och vi skulle gå) så frågade nellie om vi kunde ta bussen och då sa han om du visar ett skavsår och busskort så får du ta bussen och då visade jag mitt skasår (som inte gjorde ont men ah) och så sa han nej ändå men sen när vi gått över första bron tycktehan synd om mig så fick vi ta bussen:)
I helgen så va jag hos zandra.. de va fett soft.. vi skulle vara enzxamma.
men dåp morgonen så slutade elen fungera så blev de massa grejer men sen när zandras morsa kom hen så hade zandra bara råkat hälla vatten på en elgrej så de va därför inte elen gick att sötta på.. de va rätt kul men marie(zandras mamma) blev fett lack. så fick vi äta pizza för att kylen behövde bli kall så vi fick inte öppna den.. de va gott,.och om jag itne skrivit de i tidigare inlägg så hittade jag en plånbok härom veckan med 1000 kronor i men så ringde jag killen och tänkte ta pengarna men de ville itne pappa så la ja tillbaka dom och när jag skulle få hittelön (hans ide inte min) så ville han ge mig 100 kr men de hade han itne så fick jag 500 :) de va snällt . och så fick jag mina julklappspengar av pappa idag så nu ska jag leta efter en telefon på blocket.se:) ÄLSKAR den sidan asså!.
19 grader i skuggan idag så nu ska jag nog ut och åka lite inlines:) men egentligen så ahtar jag attsäga inlines men rolleblades låter ju inte så bra heller:S.. aja itne så stort problem egentligen men men..


peace, sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0