Söndag


nytt örhänge


nu känner jag att det var riktigt länge sen som jag skrev ett inlägg.. Vårt internet e helt fucked up så jag måste ha en sladd i datorn för att de ska funka!.
Aja palla klaga. Min ipod hakade upp sig så inget fungerade  utom musiken så igår när jag va hos mamma så fick jag låna hennes dator och återställa den så nu ahr ja INGEN musik kvar och all musik som jag köpt (eftersom att man itne kan ladda ner längre) försvann förstås så nu måste jag köpa de igen när jag får pengar-_-
Jag har fått en ny byrå av min fasters kille, den e svart och jag älskar den men de känns som att min lösning på hur allt ska stå e lite dålig för jag måste flytta soffan om jag ska öppna nedersta lådan..
får komma på nåt annat..
För övrigt så har jag hela dan pluggat ätit en påse frysta ärtor(?) en minipaket frosties och druckit kaffe men nu e jag äntligen klar med min hemkunskap så jag kanske får ett betyg:)
Jag har öckså köpt 2 lika dana tröjor.. en blå och en rosa och en svart midjekjol som jag bara älskar!. och nu har jag bärjat spara pengar så just nu har jag 900 men det känns som att jag vill köpa ett par skor men eftersom att jag vill ha ett par haövhöga så kommer jag bara ångra mig efteråt efter som att jag absolut inte kan gå i sånna skor..
OCH jag har glömt mina älskade converse i skåne så nu måste jag ha mina finconverse:'(
jag ska läsa om alla harry potter.. :) och så måste jsg köpa twilight 3 och 4.. men jag trodde attdet bara fanns 3 böcker men så säger julia att de finns 4 så nu e jag VÄLDIGT glad:).. tror att jag ska ut och åka lite inlines sen:) nu när det ÄNTLIGEN är bra väder.. även fast det är svinkallt......
min nya byrå... ser ni kaffekoppen på soffkanten, om ni undrar så råkade jag precis ha ut den på hela väggen och halva soffan !!!!!! Asså jag orkar inte

den där vita stog där den svatra står nu men pappa säger att ajg måste vänta med att ställa ner den i källaren? asså de va typ en vecka sen som ja fick den svarta... asså seriöst..


KAOS



jag har klippt min lugg och det är VÄLDIGT ojämt

Kommentarer
Postat av: ann

oj, städa här ha :D Drar igång en frågestund, så kika gärna in och ställ frågor vet jag kram!

2009-04-19 @ 17:41:01
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0