SOOOOOFT

Haft en fett soft kväll.. Typ setat i trädgården med mamma annan frida jirar kimma aino och deras alla barn. Typ pluggat av och till så nu har jag skrivit klart alla stödord och börjat skriva en sida på dator:) fett stolt.. så gick vi till majbrasan och stog där ett tag men ingen hade pengar så vi drog efter typ 20 minuter.. Nadia ville att jag skulle åka till henn eoch gå ut på kvällen men de ville inte jeppe.. han tycker itne att jag ska dricka öven fast jag itne helle tycker de så tror han attt jag kommer göra det. Men jag och Nadia ska ändå träffas under veckan eller nästa vecka och rtyp ta en fika eller gå på bio eller nåt:)
nu m¨ste jag sova.. somnar nästan vid datan -_-


God natt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0