Nellie

är hemma hgos nellie. ahr varit det sen i onsdags. det har varit väldigt trevligt och vi har tagit fett många bilder  i stallet xXD.  idag så ska jag åka och vara barnvakt hos paret i hammarby sjöstad. det kommer bli mysigt. dom har fetaste tvn och sötaste barnet och förra gången fick jag 400 och då komj ag åtta och lärde känna dom och karim(pojken jag vaktar) lite sen gick dom vid nio och ajg la karim vid tio en fick jag göra vad jag ville tills klockan va halv tre för då kom dom. asså fatta soft. aja nu måste jag ta en buss som går här snart. sen vet jag inte hur jag ska fåp middag men det går väll att lösa på nått sätt.
jag fick nackspärr igår. det sög för jag ahr aldrig haft det förut och så vanade jag och skulle vända på mig så bara fastnade jag och s¨gjorde det fett ont och nu så kan jag bara kolla åt höger för kollar jag åt vänster gör det ont och det suger. vi såg recis på handcock och även fast jag ett den förut så grät jag vaqrje ghång det bolev sorglingt. den äger ASSÅ  stenhårt.
aja här kommer lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0