Wolverine!!!!

Wolverine va typ den BÄSTA och SORGLIGASTE (eller stavas det sorjligaste?. nej de såg fel ut) film jag nånsin sett!, shit asså den va bara för sjukt bra!

innan vi gick på bio så skulle helkena träffa sin fiol lärare eftersom att hon ska börjapå fiol igen och han va typ FETT snygg.. asså han kom där med typ fett slapp stil och såg ut att vara en kille alla tjejer vill ha så va de hennes fiol lärare. asså han såg ju inte lika .... vad ska jag säga:S...... tuff ut när han stog med fiolen (* enligt mig så låter fiol fint om man kan de men det ser inte så fint ut) men sen när han skulle ta av sig tjocktröjan så åkte tröjan under upp och både jag och helena ba *dreggel*
och helena berättade om sin kille som hon vart ihop med i tre dagar som redan säger att han älskar henne och hon är det bästa som h'nt honom. shit asså killen måste ju fan tagga ner. så gick jag in på hans blogg och då hade han skrivit för typ 2 veckor sen att det va en annan tjej som han dog för och nu 2 veckor senare är det helena.. han verkar inte riktigt vara en bra kille.

åter till wolverine. asså man ba grät hela tiden och verkligen kände hans frustration. typ när han brorsa dödade han tjej som han ölskade över allt annat typ så sen i slutet så står´visar det sig att hon bara e en mutant som kan kontrolera andras känslor och hon har ljugit för honom. och va fett okänslig sen så säger han att det var äkta för honom och så börjar han gråta och då bedger hon att det va äkta för henne med och sen efter några minuter och lite springande så dör nästan hon och så blir logan skjuten med adamfetamin kulor eller vad det hette men sånt stål han har i kroppen och så tappar han minnet sen så går han fram till hans tjej som ligger och typ halv dör och så står hans kompis brevid som han inte minns och han frågar känner du henne så svarar han nej och går därifrån. asså den va verkligen AAAAAShemsk.. nu måste jag se den igen!..


Peace, love and wolverine, Sonia

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack för ditt svar i dagens fråga :)

2009-05-20 @ 00:26:06
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0