Wolverine

Imorgon ska jag se Wolverine med Helena :D:D:D:D:D:D:D Shit va länge sen de va vi sågs! Och Wolverine har jag velat se sen den kom :D:D

I fredags så åkte jag och träffade mickis kaisa och cristel vid kungsan och då så va mickis FETT full men det märktes inte så mycket när jag kom men så gick på på toa och så började vi gå för hon började må illa så gick vi upp till nån kyrkogård och satte oss där så började hon spy fett mycket. Sen så ringde Jenny för vi skulle kanske ha setts men jag hade inga pengar på mobilen så jag kunne inte svara så ringde hon iallafall och så kom hon dit med en kompis och hjälpte mig och cristel ( cristel va nykter och kaisa va full) så gick vi till gamla stan så spydde hon massa gånger på vägen dit sen så behövde jag åka emd nellie hem men så ville jenny följa med mickis hem för att se så att allt gick bra. Asså hon va verkligen min räddare i nöden. Jag hade fan spytt själv om jag hade behövt stå breve( ioförsig så hade jag ju hjälpt henne om inte jenny kommit) men hon va ändå min hjälte. <3<3<3<3<3<3 TACK


Nu måste jag plugga järnet för jag ska lämna in en uppsats om Japan som skulle vart inne vecka 14 -_- och så har jag tvättstugan klockan 7...



Peace, Sonia <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0